Minuman Untuk Kesihatan Mata

Masalah rabun, silau dan katarak merupakan antara masalah mata yang sering dihadapi oleh segelintir masyarakat kini. Penggunaan kanta mata, kanta lekap ataupun dengan menjalani pembedahan dapat mengatasi masalah ini. Selain itu, terdapat juga produk-produk dipasaran yang berbentuk ubat titis atau semburan yang digunakan dalam menangani masalah ini. Namun, adakah anda tahu terdapat alternatif baru yang boleh dicuba untuk mengatasi masalah mata anda?

Berilah peluang kedua kepada mata anda. Nikmati Kopi Cen-Roma atau minuman Cen-Coco sambil merawat mata anda. 


Kopi Cen-Roma
Harga : RM60.00 
Minuman Cen-Coco
Harga : RM60.00
Apa kelebihan Kopi Cen-Roma dan minuman Cen-Coco berbanding produk-produk minuman lain yang berada dipasaran?

Istimewanya produk ini ialah ia mengandungi FloraGlo Lutein daripada tumbuhan yang mampu membantu meningkatkan kejelasan dan ketajaman penglihatan mata kita. 

3 fungsi utama lutien ialah : 
  1. Membekalkan karatenoid - membantu merawat penyakit mata terutamanya AMD, katarak, rabun dan baik untuk jantung.
  2. Bertindak sebagai anti oksidan - berfungsi meneutralkan radikal bebas dan melambatkan penuaan
  3. Bertindak menyerap cahaya biru - Lutien termendap di mata. Oleh itu, ia akan bertindak melindungi bahagian macula dengan menapis cahaya biru. Biru adalah gelombang cahaya UV seperti UBV, UVA dan UVC dihasilkan oleh komputer, televisyen dan telefon bimbit.
Apa lagi sahabat sekalian, jom order. Bagi peluang kepada mata kita. In sya Allah mujarab. Untuk tempahan, bolehlah mengisi borang tempahan yang telah disediakan ya.